Best Western openbaart locaties eerste Aiden en Sadie Hotels

20 november 2018 | Thijs Jacobs

Na onlangs de twee nieuwe boetiekmerken te hebben gelanceerd, heeft Best Western Hotels & Resorts vandaag de locaties bekend gemaakt van het eerste Aiden Hotel en Sadie Hotel. Het allereerste Aiden Hotel opende vorige maand in Seoul, Zuid-Korea, en het volgende hotel wordt geopend nabij Parijs, Frankrijk, in december. De eerste drie Sadie Hotels worden in Tampa, Florida; Fredericksburg, Texas en New York in 2020 geopend.

Ruimte en technologie

Sadie Hotel en Aiden Hotel zijn ontworpen om op creatieve wijze ruimte en technologie te gebruiken en gasten een unieke ervaring te bieden. Elk hotel heeft een lokale flair met een doordacht ontwerp dat inspeelt op de eisen van de hedendaagse reizigers. Sadie Hotel en Aiden Hotel zullen een leegte opvullen in het chique hotelsegment door ontwikkelaars de kans te geven creatief te zijn en lokale flair in hun ontwerpen op te nemen en een bestaand hotel met een moderne, levendige esthetiek aan te passen of te re-branden.

Zuid-Korea

Het allereerste Aiden Hotel opende deze maand in Gangnam-gu, Seoul, Zuid-Korea. Het boetiekhotel met 151 hotelkamers, aan de rechterkant afgebeeld, biedt reizigers niet alleen een plek om te verblijven, maar ook een bijzondere en avontuurlijke ervaring. Met moderne, kenmerkende zitplaatsen, een multifunctionele openbare ruimte, handige mobiele check-in terminals en lokaal geïnspireerde ontwerpen, heeft het hotel een frisse en innovatieve aanpak die zich echt onderscheidt van de concurrentie.

"We zijn erg blij met de vroege interesse die we hebben gezien in de merken Aiden Hotel en Sadie Hotel, en we zijn verheugd dat ons eerste Aiden Hotel op een belangrijke internationale markt zoals Seoul, enkele weken na de lancering is geopend," zei David Kong, President en Chief Executive Officer van Best Western Hotels & Resorts. "Aiden Hotel is een verfijnd boetiekhotelmerk dat perfect past bij de hartslag van Seoul en dat onze gasten een gevoel van stijl en avontuur bezorgt. Naarmate deze merken groeien, zal het duidelijk worden hoe verschillend Aiden Hotel en Sadie Hotel zijn dan alle andere merken, omdat ze technologie met kunst verweven, innovatie en kleurrijk, lokaal geïnspireerde ontwerpen naar elke locatie brengen. Of het nu gaat om een ??conversie of nieuwbouw, we stellen met toegewijde teams eigenaren op voor succes om deze hotels te helpen snel en efficiënt te groeien in hun markt. "
 

Het tweede Aiden Hotel wordt eind november net ten noorden van Parijs geopend. Het boetiekhotel met 90 kamers biedt een verscheidenheid aan voorzieningen voor de gasten, waaronder een multifunctionele lobby, bar, restaurant, zwembad en drie vergaderruimten voor zakenreizigers. De kamers hebben lokale ontwerpen met een chique en verfijnde inrichting.        . 

Sadie Hotel

Aiden Hotel's zustermerk, Sadie Hotel, zal ook binnenkort worden geïntroduceerd, waarmee ze haar debuut maakt in New York City, Fredericksburg, Texas en Tampa, Florida. Het Sadie-hotel met 70 kamers in Tampa staat gepland te openen in het voorjaar van 2020. De locatie in New York City volgt kort daarna met een stijlvol en edgy ontwerp dat naadloos in het hart van de Big Apple past. De accommodatie in Fredericksburg, Texas bevindt zich in Texas Hill Country, de thuisbasis van meer dan 45 wijnhuizen en wijngaarden. Alle drie deze hotels zullen concurreren in het upscale segment en bieden innovatieve voorzieningen die state-of-the-art technologie combineren met kleurrijke, lokale flair.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Achtergronden
Download nu de HorecaMarketingKalender 2019

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2019 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je hotel deden? Dat kwa...

Interview Longread
Interview Gunay en Atilay Uslu: "We hebben nu al bijna 10.000 bedden"

Wie denkt dat dit interview met Atilay en Gunay Uslu (à la Quote 500) gaat over het reeds vergaarde vermogen van de oprichter of over het succes van Corendon op het gebied van touroperating of airlines, komt bedrogen uit. Nee, de hoteltak van Corendon is inmiddels zo groot geworden, dat dit o...

Hotelketens Internationaal
Luxe hotelgroep Belmond overgenomen door LVMH

LVMH (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE) breidt zijn portfolio uit met de aanschaf van een hotelgroep. De Franse modegroep maakte bekend de hotelgroep Belmond te hebben gekocht. LVMH verwierf Belmond voor 25 dollar per aandeel in contanten. Dit vertegenwoordigt een vermogenswaarde van 2,6 mil...

Interview Longread
Interview: hotel in voormalig klooster Utrecht

Utrecht kent een behoorlijke hotelontwikkeling en dat is niet verwonderlijk, gezien het aantal kamers in de Domstad. Dat aantal blijft immers behoorlijk achter bij de (verwachte) vraag. In de bruisende wijk Lombok opende onlangs het parochiehuis van het nieuwe hotel The Anthony. In het kloostergedee...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

NH Hotels Interview Longread
Interview: vierde nhow geopend in Marseille

nhow, het nieuwste merk van de Spaanse hotelketen NH, begint serieuze vormen aan te nemen. Na Rotterdam, Berlijn en Milaan, opende afgelopen september nhow Marseille. Hospitality Management was erbij en aanschouwde de ambitieuze toekomstplannen van een merk dat zich liever niet laat bundelen. &ldquo...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: