City Resort Hotel Sittard nieuwe partner Maastricht Convention Bureau

31 mei 2018 | Thijs Jacobs

City Resort Hotel Sittard was voorheen bekend als het Fitland hotel en heeft recent een naamsverandering ondergaan. De naam Hampshire Fitland XL hotel is veranderd in City Resort Hotel. Omdat het hotel beschikt over echte energizers, zoals een volwaardige wellness met 10 cabines en diverse baden, restaurants, alsmede een sportcentrum van minimaal 800m2 en nog vele andere extra’s wordt de nieuwe slogan 'Full of Energy'.

Daarnaast heeft het hotel professionele sporthallen en vergaderzalen waar ook congressen georganiseerd kunnen worden. Nu de rebranding in de hotels is gerealiseerd, komt de hotelgroep naar buiten met een landelijke marketing campagne.

Geen doorsnee hotels

Volgens de BU directeur van de hotels, Niels Dijkstra, zijn City Resort Hotels geen doorsnee hotels. "Alleen al de schaalgrootte spreekt tot de verbeelding. De meeste locaties zijn groter dan 10.000m2 waarop naast de normale hotelfaciliteiten, congrescentra, wellness en fitness vaak ook indooractiviteiten, zoals klimmen, bowlen en andere leisure sporten worden aangeboden. Bovendien is het uniek dat dit concept zich in een stedelijk gebied bevindt. Om die reden vinden wij de naam City Resort Hotels veel beter passen bij wie wij zijn."

Directeur van het MCB, Jurgen Moors: “Wij zijn verheugd dat ook unieke locaties buiten Maastricht ons weten te vinden. Deze uitbreiding van ons regionaal netwerk betekent dat we zakelijke boekers nog beter van dienst kunnen zijn. Daarnaast is het hechte netwerk voor de regionale partners een stevige basis voor succesvolle samenwerking. Samen zetten wij de regio als toonaangevende congresbestemming op de kaart.”

Het Maastricht Convention Bureau is verantwoordelijk voor de internationale destinatiemarketing van Maastricht als congresbestemming en het op proactieve wijze werven van nationale en internationale congressen voor de regio. MCB richt zich hierbij met name op internationale associatie- en verenigingscongressen die bij voorkeur een link hebben met de economische speerpunten van deze regio. MCB acteert hierin als een onafhankelijke partij, waarbij de doelstellingen gerealiseerd worden in nauwe samenwerking met regionale partners en stakeholders.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Achtergronden
Download nu de HorecaMarketingKalender 2019

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2019 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je hotel deden? Dat kwa...

Interview Longread
Interview Gunay en Atilay Uslu: "We hebben nu al bijna 10.000 bedden"

Wie denkt dat dit interview met Atilay en Gunay Uslu (à la Quote 500) gaat over het reeds vergaarde vermogen van de oprichter of over het succes van Corendon op het gebied van touroperating of airlines, komt bedrogen uit. Nee, de hoteltak van Corendon is inmiddels zo groot geworden, dat dit o...

Hotelketens Internationaal
Luxe hotelgroep Belmond overgenomen door LVMH

LVMH (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE) breidt zijn portfolio uit met de aanschaf van een hotelgroep. De Franse modegroep maakte bekend de hotelgroep Belmond te hebben gekocht. LVMH verwierf Belmond voor 25 dollar per aandeel in contanten. Dit vertegenwoordigt een vermogenswaarde van 2,6 mil...

Interview Longread
Interview: hotel in voormalig klooster Utrecht

Utrecht kent een behoorlijke hotelontwikkeling en dat is niet verwonderlijk, gezien het aantal kamers in de Domstad. Dat aantal blijft immers behoorlijk achter bij de (verwachte) vraag. In de bruisende wijk Lombok opende onlangs het parochiehuis van het nieuwe hotel The Anthony. In het kloostergedee...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

NH Hotels Interview Longread
Interview: vierde nhow geopend in Marseille

nhow, het nieuwste merk van de Spaanse hotelketen NH, begint serieuze vormen aan te nemen. Na Rotterdam, Berlijn en Milaan, opende afgelopen september nhow Marseille. Hospitality Management was erbij en aanschouwde de ambitieuze toekomstplannen van een merk dat zich liever niet laat bundelen. &ldquo...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: