Dit wordt het minst gastvrije hotel van Eindhoven

9 januari 2019 | Thijs Jacobs

Vanaf 14 januari 2019 is Eindhoven een hotel met een uniek concept rijker: Hotel The Match. Dit ‘one of a kind’ designhotel biedt gasten alle faciliteiten die ze in een hotel kunnen wensen, maar de kans is klein dat ze ook maar één van die faciliteiten zullen gebruiken. Onder het motto ‘Check in, stay out’ stimuleert Hotel The Match gasten namelijk actief om vooral niet in het hotel te blijven, maar lekker de stad in te gaan…

Uitvalsbasis

Hotel The Match biedt maar liefst 170 verschillende restaurants, meer dan 500 winkels, een poppodium en zelfs een Champions League voetbalstadion. Het enige dingetje is dat al deze hotspots zich niet echt in het hotel bevinden, maar om de hoek. Gesitueerd in de hippe wijk De Bergen is het de perfecte uitvalsbasis om alle hotspots van Eindhoven te ontdekken. Dus ‘check in’ en ‘stay out’.

Géén hartelijk welkom

In- & uitchecken gebeurt bij Hotel The Match volledig online, via de self service iPads in de lobby. Dat bespaart gasten kostbare tijd. Een hotelmanager is er ook niet, wel een ‘Matchfixer’, een soort concierge, maar dan anders. Eentje die ook alles kan vertellen over de heetste feestjes, de coolste concerten en de beste plekken van het moment. Daarnaast is iedere kamer voorzien van een eigen ‘Handy’ smartphone met alle inside info die je nodig hebt om Eindhoven echt te ontdekken. Als gast van Hotel The Match mag je deze overal mee naartoe nemen, behalve mee naar huis…

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Hotel Achtergronden
De turndownservice in hotels en B&B's is goud waard

De turn down service (of turndownservice) is een essentieel onderdeel van de gastenbeleving in hotels, B&B's en zelfs in sommige Airbnb properties. Het zal wellicht niet lang meer duren totdat ook vakantieparken de turn down service, zoals we die in hotels kennen, uitbreiden. Onder deze serv...

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Ketenbinding in Europa

De grote ketens hebben jarenlang tevreden gewerkt met enkele merken. IHG had Holiday Inn en Crowne Plaza, Accor had Novotel, Ibis en later Sofitel en Hilton had, nou ja, Hilton. De Amerikaanse merken waren er wel vroeg bij in Nederland. Het eerste Marriott in Europa was die in Amsterdam en de eerste...

Awards Hotel
Hotelgasten kiezen beste hotels van Nederland

Medewerkers van Hotels.nl zijn afgelopen week op pad geweest om hotelpersoneel van award winnende hotels te verrassen met de gewonnen prijs en hen persoonlijk te feliciteren. De awards zijn een kwaliteitsonderscheiding die boekingswebsite Hotels.nl jaarlijks toekent. De uitslapers van Nederland k...

Airbnb Achtergronden
Flinke korting op boek over Airbnb van Jeroen Oskam

Over enkele maanden komt het boek 'The Future of Airbnb and the ‘Sharing Economy’ -The Collaborative Consumption of our Cities van auteur Jeroen Oskam uit. Eerder deze week plaatsten we een interview met Jeroen, waarin hij alvast een tipje van de sluier heeft opgelicht. 50 procen...

Interview Longread
Interview Jeroen Oskam: Amsterdamse aanpak Airbnb faalt, stages in hotels werken demotiverend

Het Hospitality Research Centre van Hotelschool The Hague publiceerde onlangs haar jaaroverzicht. Hierin wordt zichtbaar gemaakt welke onderzoeken er zijn gedaan; dit vergroot immers de zichtbaarheid onder zowel studenten als hospitalityprofessionals. Jeroen Oskam, Director van het Hospitality Resea...

Opening Internationaal
Hôtel de Berri geopend in Parijs

The Luxury Collection, onderdeel van Marriott International, Inc., heeft Hôtel de Berri, a Luxury Collection Hotel, Paris geopend. Als eigendom van de Dokhan-familie, zijn eclectische, gedurfde en verfijnde ontwerpen te vinden die volledig zijn toegewijd aan de Parijse manier van leven. Z...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: