Golden Tulip Jagershorst in Leende ondergaat grootse make-over

1 oktober 2018 | Thijs Jacobs

In Golden Tulip Jagershorst in Leende (bij Eindhoven) is de afgelopen maanden hard gewerkt om een grootse make-over te realiseren. In totaal zijn 28 superior kamers compleet verbouwd tot luxe executive kamers. Ook ondergingen de Brasserie, Jagershorst Salon, de vergaderzalen én businesslounge een volledige metamorfose. Met deze nieuwe look & feel heeft het hotel een moderne uitstraling gekregen en de nieuwe merkstrategie van Golden Tulip geïmplementeerd.

Executive kamers

28 Superior kamers zijn verbouwd tot luxe executive kamers met een volledig nieuw interieur. Om de bosrijke ligging van het hotel terug te laten komen, is gekozen om zo veel mogelijk natuurtinten te gebruiken. De voorzieningen spelen prima in op de wensen en eisen van de gasten. Zo beschikken de kamers over draadloos opladen, een Nespresso koffieapparaat, comfortabele hoekbank of fauteuil met laptoptafel en badkamer met royale inloopdouche. Op korte termijn worden de kamers tevens voorzien van een kwalitatief hoogstaand nieuw type hotelbed.

Vergaderzalen en restaurant

Daarnaast zijn de vergaderzalen en businesslounge onder andere voorzien van modern en comfortabel meubilair en kunnen meetinggasten van Golden Tulip Jagershorst kosteloos gebruik maken van de multifunctionele Ultra HD Touchscreens van ‘Prowise’. Tot slot werd de nieuwe, stijlvolle uitstraling ook doorgevoerd in de Brasserie en de Jagershorst Salon (voor ontbijt en private dining). Deze ruimtes zijn compleet opnieuw gestoffeerd en gemeubileerd.

Nieuwe merkstrategie

Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. ‘Playtime. Anytime.’ staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waarmee? gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.

Over Golden Tulip Jagershorst

Golden Tulip Jagershorst is een luxe viersterren hotel gelegen ten zuiden en op slechts 10 minuten rijden van Eindhoven. Gunstig gelegen bij de A2 maar ook dichtbij het prachtige natuurgebied De Kempen. Het hotel biedt 89 kamers en suites, een restaurant, bar, overdekt zwembad, wellness-centrum met sauna, fitnessruimte en schoonheidssalon, parkeergelegenheid, evenals vergaderfaciliteiten. Golden Tulip Jagershorst maakt, evenals Golden Tulip Weert en Golden Tulip Parkstad Zuid-Limburg, onderdeel uit van de Hotel-, en Leisuregroep Zuid-Nederland. Kijk voor meer informatie op: www.jagershorst-eindhoven.goldentulip.com.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Interview Longread
Interview Gunay en Atilay Uslu: "We hebben nu al bijna 10.000 bedden"

Wie denkt dat dit interview met Atilay en Gunay Uslu (à la Quote 500) gaat over het reeds vergaarde vermogen van de oprichter of over het succes van Corendon op het gebied van touroperating of airlines, komt bedrogen uit. Nee, de hoteltak van Corendon is inmiddels zo groot geworden, dat dit o...

Interview Longread
Alle interviews van 2018 op een rijtje

2018 was een druk en succesvol hoteljaar. Voor jou als hotelier (althans, dat hopen wij), maar ook voor ons. Wat een prachtige ontmoetingen met geweldige hoteliers hebben we in 2018 mogen meemaken; het mooie van ons vak is dat wij jou er deelgenoot van hebben kunnen maken door die verhalen op te sch...

Achtergronden
Download nu de HorecaMarketingKalender 2019

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2019 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je hotel deden? Dat kwa...

Hotelketens Internationaal
Luxe hotelgroep Belmond overgenomen door LVMH

LVMH (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE) breidt zijn portfolio uit met de aanschaf van een hotelgroep. De Franse modegroep maakte bekend de hotelgroep Belmond te hebben gekocht. LVMH verwierf Belmond voor 25 dollar per aandeel in contanten. Dit vertegenwoordigt een vermogenswaarde van 2,6 mil...

Interview Longread
Interview: hotel in voormalig klooster Utrecht

Utrecht kent een behoorlijke hotelontwikkeling en dat is niet verwonderlijk, gezien het aantal kamers in de Domstad. Dat aantal blijft immers behoorlijk achter bij de (verwachte) vraag. In de bruisende wijk Lombok opende onlangs het parochiehuis van het nieuwe hotel The Anthony. In het kloostergedee...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: