Golden Tulip kiest voor de tandem als 'stijlicoon'

7 december 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Golden Tulip een nieuw stijlicoon in al haar Golden Tulip hotels geïntroduceerd: de tandem. Hiermee biedt Golden Tulip haar gasten de kans om nog meer uit hun verblijf te halen door de typisch Nederlandse fietscultuur op een unieke manier zelf te beleven. De tandem is een internationale actie, maar is nu al in elk Golden Tulip hotel in Nederland te vinden en zal door hotelgasten kunnen worden gebruikt.  De tweewieler is een onderdeel van de dit jaar geïntroduceerde, vernieuwde merkstrategie: Playtime. Anytime.

Nederlandse roots


Met de introductie van de tandem gaat de internationale hotelketen terug naar haar Nederlandse roots en onderscheidt zich hiermee van andere hotels. Dit met als doel om haar gasten een extra beleving te bieden gedurende hun hotelverblijf bij Golden Tulip. De tandem biedt een bijzondere ervaring en is het perfecte vervoersmiddel om samen van de omgeving te genieten.
 

Ideale break


De tandem werd eerder dit jaar getest en is vanaf nu in ieder Golden Tulip hotel beschikbaar voor hotelgasten. Wat je zoal kunt doen met de tandem? Gebruik hem bijvoorbeeld voor een dagje sightseeing in de omgeving of voor een kleine break tussen vergaderingen door. De opvallende eyecatcher is weer eens iets anders en tovert daarmee een glimlach op ieders gezicht. De tandem is het perfecte middel om op een speelse manier de dag door te komen. Het zal niet lang duren voordat dit icoon wereldwijd opduikt, de tandem wordt namelijk in de komende periode ook bij Golden Tulip hotels in andere landen geïntroduceerd. 
 

Golden Tulip vernieuwt


In 2016 heeft Louvre Hotels Group besloten het Golden Tulip label internationaal te herpositioneren. Dit vanwege het groeiend aantal gasten met grotere behoefte aan een experience of beleving gedurende een hotelbezoek. Er zijn onlangs wereldwijd al verschillende nieuwe hotels geopend, waar de nieuwe filosofie al door gasten kan worden ervaren. Zoals in Shanghai, Marseille en Istanbul. De hotels in Nederland zullen de komende periode de nieuwe merkstrategie gefaseerd invoeren.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group, met meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Van der Valk Verbouwen
Nieuw gastvrijheidsconcept bij De Cantharel

Na een grondige verbouwing is de nieuwe entree van de hotelhoeve nu gesitueerd in het hart van het gebouw, als verbinding tussen de oude en de nieuwe vleugel van het hotel. De entree staat symbool voor het nieuwe gastvrijheidsconcept waarmee de Cantharel haar gasten nog meer kan verwennen en verrass...

Hotelbouwplannen Bed&Breakfast
Voormalig hotel in Markelo wordt B&B

Voormalig hotel-restaurant 'In de Dennen' in Markelo wordt omgebouwd tot een bed and breakfast met wellnesscentrum en ook nog eens een kleine praktijk voor chirurgische ingrepen, zo lezen we op tubantia.nl Aantal kamers Julian Kuyumdzhiev is medisch specialist en van Bulgaarse afkoms...

Hotel Achtergronden
Oproep: werk je mee aan dit onderzoek over toeristenbelasting?

Ilse van Ipenburg sudeert af aan de Universiteit Maastricht. In opdracht van BookDifferent.com en ABN AMRO doet zij onderzoek naar de verduurzaming van de hotelsector en specifiek naar hoe de toeristenbelasting slimmer kan worden ingezet. Hoe kan dit worden gebruikt zodat investeren in duurzaamheid ...

Wet- en regelgeving Columns
Fooien: dit zijn de regels

In de horeca zijn fooien een gebruikelijk fenomeen. Stond er voorheen een fooienpot zichtbaar op een centrale plek, bijvoorbeeld receptie of bar, tegenwoordig worden fooien vaak via de bankpas/creditcard gedaan. De geschiedenis van fooien gaat ver terug. Niettemin is de term 'fooi' in de ...

Interview Longread
Pacelle van Goethem: “Ik wil dat mensen met goede ideeën gehoord worden”

Er zijn mensen die geweldige ideeën hebben, maar niet worden gehoord. Terwijl anderen eigenlijk niet veel te vertellen hebben, maar hele volksstammen achter zich aan krijgen. Pacelle van Goethem doet onderzoek naar wat er gebeurt in de hersenen bij mensen die overtuigd worden. En naar de reden ...

Tech Marriott
Amazon betreedt de hotellerie met Alexa for Hospitality

Amazon heeft een versie voor hotels van spraakassistent Alexa aangekondigd. Deze is speciaal ontwikkeld voor gebruik in hotelkamers. Hiermee betreedt Amazon dus ook de hotellerie. Alexa for Hospitality is gericht op gasten van bijvoorbeeld hotels en vakantiehuizen. Door het geven van spraakopdra...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: