Golden Tulip kiest voor de tandem als 'stijlicoon'

7 december 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Golden Tulip een nieuw stijlicoon in al haar Golden Tulip hotels geïntroduceerd: de tandem. Hiermee biedt Golden Tulip haar gasten de kans om nog meer uit hun verblijf te halen door de typisch Nederlandse fietscultuur op een unieke manier zelf te beleven. De tandem is een internationale actie, maar is nu al in elk Golden Tulip hotel in Nederland te vinden en zal door hotelgasten kunnen worden gebruikt.  De tweewieler is een onderdeel van de dit jaar geïntroduceerde, vernieuwde merkstrategie: Playtime. Anytime.

Nederlandse roots


Met de introductie van de tandem gaat de internationale hotelketen terug naar haar Nederlandse roots en onderscheidt zich hiermee van andere hotels. Dit met als doel om haar gasten een extra beleving te bieden gedurende hun hotelverblijf bij Golden Tulip. De tandem biedt een bijzondere ervaring en is het perfecte vervoersmiddel om samen van de omgeving te genieten.
 

Ideale break


De tandem werd eerder dit jaar getest en is vanaf nu in ieder Golden Tulip hotel beschikbaar voor hotelgasten. Wat je zoal kunt doen met de tandem? Gebruik hem bijvoorbeeld voor een dagje sightseeing in de omgeving of voor een kleine break tussen vergaderingen door. De opvallende eyecatcher is weer eens iets anders en tovert daarmee een glimlach op ieders gezicht. De tandem is het perfecte middel om op een speelse manier de dag door te komen. Het zal niet lang duren voordat dit icoon wereldwijd opduikt, de tandem wordt namelijk in de komende periode ook bij Golden Tulip hotels in andere landen geïntroduceerd. 
 

Golden Tulip vernieuwt


In 2016 heeft Louvre Hotels Group besloten het Golden Tulip label internationaal te herpositioneren. Dit vanwege het groeiend aantal gasten met grotere behoefte aan een experience of beleving gedurende een hotelbezoek. Er zijn onlangs wereldwijd al verschillende nieuwe hotels geopend, waar de nieuwe filosofie al door gasten kan worden ervaren. Zoals in Shanghai, Marseille en Istanbul. De hotels in Nederland zullen de komende periode de nieuwe merkstrategie gefaseerd invoeren.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group, met meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Culinair Michelin
Renovatie sterrenrestaurant Bridges

Bridges, dat eind vorig jaar wederom zijn Michelinster behield, gaat voor een grote renovatie de deuren van 22 januari tot 12 maart tijdelijk sluiten. “Het is onze ambitie om de bijzondere Michelin-ervaring zo toegankelijk mogelijk te maken voor elk publiek en daar sluit de huidige indeling va...

Awards Hotel
Hotel de Heerlickheijd beste wellnesshotel van 2017

Hotel de Heerlickheijd van Ermelo heeft de award beste wellnesshotel 2017 gewonnen van Hotels.nl. In 2014 reikte Hotels.nl voor het eerst de awards uit. Veel hoteliers reageerden daar erg enthousiast op en daarom zijn ook dit jaar wederom de awards persoonlijk overhandigd aan de hoteliers. Score ...

Hotelbouwplannen
Bouw nieuw Holiday Inn hotel in Eindhoven

Een viersterren Holiday Inn-hotel met 180 kamers moet volgend jaar gaan openen op bedrijventerrein Flight Forum bij Eindhoven Airport. Het plan lag al tien jaar in de la, maar het was wachten op economisch gunstige tijden. Die zijn nu aangebroken, meent ontwikkelaar Onis Vastgoed uit Zwolle. Dit lez...

Amsterdam Airbnb
Airbnb deelt cijfers: illegale verhuur Amsterdam wordt overdreven

In Trouw stond onlangs een artikel waarin werd vermeld dat er zo'n 6000 woningen in Amsterdam permanent worden verhuurd via Airbnb. Het platform heeft nu eigen cijfers met de gemeente gedeeld om deze cijfers te ontkrachten. Airbnb meldt dat het werkelijke aantal veel lager ligt, zo lezen we op d...

Economie Hotel
Invast Hotels introduceert de NL Hotelsteden Index

Vanaf januari 2018 zal Invast Hotels jaarlijks een index gaan maken van de hotelprestaties van de 20 grootste hotelsteden in Nederland. Invast wil immers in kaart brengen hoe de hotelmarkt zich beweegt. Om twee redenen is gekozen voor de 20 grootste steden: 1. de groei van nieuwe hotels vin...

Trivago
Meer directe boekingen? Vraag het trivago

Hoteliers in Nederland en België kunnen sinds kort ook directe boekingen genereren via hotel metasearch site trivago – waar jaarlijks 1,4 miljard reizigers op zoek gaan naar het ideale hotel. Hoe gaat dat precies in zijn werk? En wat kan een hotelier doen om het hotelprofiel op trivago va...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: