Golden Tulip kiest voor de tandem als 'stijlicoon'

7 december 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Golden Tulip een nieuw stijlicoon in al haar Golden Tulip hotels geïntroduceerd: de tandem. Hiermee biedt Golden Tulip haar gasten de kans om nog meer uit hun verblijf te halen door de typisch Nederlandse fietscultuur op een unieke manier zelf te beleven. De tandem is een internationale actie, maar is nu al in elk Golden Tulip hotel in Nederland te vinden en zal door hotelgasten kunnen worden gebruikt.  De tweewieler is een onderdeel van de dit jaar geïntroduceerde, vernieuwde merkstrategie: Playtime. Anytime.

Nederlandse roots


Met de introductie van de tandem gaat de internationale hotelketen terug naar haar Nederlandse roots en onderscheidt zich hiermee van andere hotels. Dit met als doel om haar gasten een extra beleving te bieden gedurende hun hotelverblijf bij Golden Tulip. De tandem biedt een bijzondere ervaring en is het perfecte vervoersmiddel om samen van de omgeving te genieten.
 

Ideale break


De tandem werd eerder dit jaar getest en is vanaf nu in ieder Golden Tulip hotel beschikbaar voor hotelgasten. Wat je zoal kunt doen met de tandem? Gebruik hem bijvoorbeeld voor een dagje sightseeing in de omgeving of voor een kleine break tussen vergaderingen door. De opvallende eyecatcher is weer eens iets anders en tovert daarmee een glimlach op ieders gezicht. De tandem is het perfecte middel om op een speelse manier de dag door te komen. Het zal niet lang duren voordat dit icoon wereldwijd opduikt, de tandem wordt namelijk in de komende periode ook bij Golden Tulip hotels in andere landen geïntroduceerd. 
 

Golden Tulip vernieuwt


In 2016 heeft Louvre Hotels Group besloten het Golden Tulip label internationaal te herpositioneren. Dit vanwege het groeiend aantal gasten met grotere behoefte aan een experience of beleving gedurende een hotelbezoek. Er zijn onlangs wereldwijd al verschillende nieuwe hotels geopend, waar de nieuwe filosofie al door gasten kan worden ervaren. Zoals in Shanghai, Marseille en Istanbul. De hotels in Nederland zullen de komende periode de nieuwe merkstrategie gefaseerd invoeren.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group, met meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Interview Longread
Interview: hotel in voormalig klooster Utrecht

Utrecht kent een behoorlijke hotelontwikkeling en dat is niet verwonderlijk, gezien het aantal kamers in de Domstad. Dat aantal blijft immers behoorlijk achter bij de (verwachte) vraag. In de bruisende wijk Lombok opende onlangs het parochiehuis van het nieuwe hotel The Anthony. In het kloostergedee...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

NH Hotels Interview Longread
Interview: vierde nhow geopend in Marseille

nhow, het nieuwste merk van de Spaanse hotelketen NH, begint serieuze vormen aan te nemen. Na Rotterdam, Berlijn en Milaan, opende afgelopen september nhow Marseille. Hospitality Management was erbij en aanschouwde de ambitieuze toekomstplannen van een merk dat zich liever niet laat bundelen. &ldquo...

Tech Advertorial
Generation-Z hotelslot opent de deur naar de techniek van de toekomst

Begin dit jaar lanceerde Hotek het eerste model van de nieuwe generatie hotelsloten, Hotek Cloud Low Energy, het systeem dat werkt met mobile key via de cloud. Ondertussen is de productontwikkeling in sneltreinvaart verdergegaan, en werd precies op tijd voor Equip’Hotel in Parijs de nieuwste l...

Interieur Advertorial
Interieurarchitect Arnie van Dun maakt statement met Grand Hotel Valies

Op het moment van schrijven van deze bijdrage zet interieurarchitect Arnie van Dun de laatste 'puntjes op de i' van de inrichting van Grand Hotel Valies in Roermond. De inspiratiebron voor de inrichting van dit hotel vindt hij in de Amerikaanse Art Deco stijl uit de jaren ’30. We sprek...

Tech Advertorial
Rendementsverbetering voor hotels dankzij totaaloplossing

Wie de afgelopen jaren de hotelbranche op de voet heeft gevolgd, moet constateren dat de hotel-ICT een enorme vlucht heeft genomen. Van reserveringsystemen tot cloudmanaged wifi en slimme securityoplossingen, de mogelijkheden zijn oneindig en bovendien flexibel en efficiënt. Maar hoe zit het...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: