Golden Tulip opent flagship vestiging in Shanghai

13 november 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs werd het eerste nieuwe Golden Tulip hotel, geheel ingericht volgens de nieuwe merkstrategie, geopend in Shanghai. Het hotel ligt in Hongqiao en lanceert hiermee de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ‘Playtime, Anytime’ in China.
 

Golden Tulip Shanghai Rainbow

Het hotel beschikt o.a. over 600 kamers, 1000 m² aan vergaderruimte, 2 bars en 4. Bij de nieuwe merkpositionering van Golden Tulip ligt de nadruk op het bieden van een een unieke ervaring, samengevat in de nieuwe slogan ‘Playtime. Anytime’. De ervaring begint bij de speelse manier van inchecken met de Body Care Bar, een nieuwe service van Golden Tulip, waarbij gasten gratis hun eigen set spa-producten mogen samenstellen in de executive lounge.

De lobby van het hotel is ontworpen als moderne woonkamer om zo een open en multifunctionele ruimte te bieden. Naast het in- en uitchecken moedigt deze hub uitwisselingen en ontmoetingen aan. Hierdoor worden gasten in alles voorzien wat ze nodig hebben om te werken of te ontspannen.

"Dit hotel is het boegbeeld van Golden Tulip’s nieuwe positionering en het internationale voorbeeld van haar merkbelofte. De nieuwe hotels bieden een onderscheidend vermogen en zijn daarmee een verademing voor zakelijke en vrijetijds gasten die genoeg hebben van de gestandaardiseerde ketens’’ aldus Peter Herweck, Manager Golden Tulip Shanghai Rainbow.

Gastronomie


Op het gebied van gastronomie worden gasten verrast. In restaurant TASTES wordt het beste van de Aziatische keuken geserveerd. In L’ATELIER QUARTIER ontdekken gasten het beste van de Franse keuken. De rooftopbar van het hotel, ZE TOP, is de ideale plek voor reizigers om Shanghai op een andere manier te ontdekken en om de mooiste selfies te maken!

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Van der Valk Verbouwen
Nieuw gastvrijheidsconcept bij De Cantharel

Na een grondige verbouwing is de nieuwe entree van de hotelhoeve nu gesitueerd in het hart van het gebouw, als verbinding tussen de oude en de nieuwe vleugel van het hotel. De entree staat symbool voor het nieuwe gastvrijheidsconcept waarmee de Cantharel haar gasten nog meer kan verwennen en verrass...

Hotelbouwplannen Bed&Breakfast
Voormalig hotel in Markelo wordt B&B

Voormalig hotel-restaurant 'In de Dennen' in Markelo wordt omgebouwd tot een bed and breakfast met wellnesscentrum en ook nog eens een kleine praktijk voor chirurgische ingrepen, zo lezen we op tubantia.nl Aantal kamers Julian Kuyumdzhiev is medisch specialist en van Bulgaarse afkoms...

Hotel Achtergronden
Oproep: werk je mee aan dit onderzoek over toeristenbelasting?

Ilse van Ipenburg sudeert af aan de Universiteit Maastricht. In opdracht van BookDifferent.com en ABN AMRO doet zij onderzoek naar de verduurzaming van de hotelsector en specifiek naar hoe de toeristenbelasting slimmer kan worden ingezet. Hoe kan dit worden gebruikt zodat investeren in duurzaamheid ...

Wet- en regelgeving Columns
Fooien: dit zijn de regels

In de horeca zijn fooien een gebruikelijk fenomeen. Stond er voorheen een fooienpot zichtbaar op een centrale plek, bijvoorbeeld receptie of bar, tegenwoordig worden fooien vaak via de bankpas/creditcard gedaan. De geschiedenis van fooien gaat ver terug. Niettemin is de term 'fooi' in de ...

Interview Longread
Pacelle van Goethem: “Ik wil dat mensen met goede ideeën gehoord worden”

Er zijn mensen die geweldige ideeën hebben, maar niet worden gehoord. Terwijl anderen eigenlijk niet veel te vertellen hebben, maar hele volksstammen achter zich aan krijgen. Pacelle van Goethem doet onderzoek naar wat er gebeurt in de hersenen bij mensen die overtuigd worden. En naar de reden ...

Tech Marriott
Amazon betreedt de hotellerie met Alexa for Hospitality

Amazon heeft een versie voor hotels van spraakassistent Alexa aangekondigd. Deze is speciaal ontwikkeld voor gebruik in hotelkamers. Hiermee betreedt Amazon dus ook de hotellerie. Alexa for Hospitality is gericht op gasten van bijvoorbeeld hotels en vakantiehuizen. Door het geven van spraakopdra...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: