Golden Tulip Zevenbergen vernieuwt kamers en krijgt nieuwe hotel manager

23 februari 2018 | Thijs Jacobs

Het in Noord-Brabantse Golden Tulip Zevenbergen bestaat dit jaar 15 jaar en begint 2018 met een frisse start. Zo kregen de kamers, gangen en vergaderzaal een complete restyling, geheel passend in de nieuwe look en feel van Golden Tulip. Daarnaast werd Severine Brengard benoemd tot General Manager.

Restyling & vernieuwen


De kamers, gangen en vergaderzaal van Golden Tulip Zevenbergen zijn flink onder handen genomen. Zo zijn de standaard kamers voorzien van nieuwe vloerbedekking, gordijnen, luxe fauteuils en behang met afbeeldingen van het Nederlandse landschap. De luxere kamertypes, Junior Suites en Deluxe kamer zijn voorzien van een Nespresso koffiemachine. De vergaderzaal kreeg een nieuwe pvc vloer. Daarnaast zijn alle gangen en trappenhuizen voorzien van een nieuwe vloerbedekking en verf.

Nieuwe Hotel Manager

Na het vertrek van de voormalige hotelmanager heeft Severine Brengard, hiervoor sales manager van Golden Tulip Zevenbergen, deze functie per 1 november 2017 overgenomen. Ook wordt het team sinds kort versterkt met Sales Manager Mirjam Posthuma. Zij was jaren werkzaam op het regionale kantoor van Louvre Hotels Benelux.

Naast de restyling van de kamers blijft Golden Tulip Zevenbergen ook constant vernieuwen en werken aan kwaliteit en service. Gasten hechten steeds meer waarde aan beleving en het inspelen op individuele behoeftes wordt belangrijker. ‘’We kennen onze gasten en hun persoonlijke wensen heel goed. Zo zitten we bijvoorbeeld vlakbij industriegebied Moerdijk. Daardoor hebben we vaak gasten die overdag willen slapen, gevarieerd willen eten van een snelle maaltijd tot een driegangendiner, extra vroeg willen ontbijten of juist laat willen uitchecken. Dat kan bij ons allemaal’’, aldus General Manager Severine Brengard. ‘’Naast een zakelijke doelgroep hebben we ook veel gasten die ons hotel als uitvalbasis gebruiken voor tripjes naar Breda, Willemstad, De Biesbosch of de Efteling’’, vervolgt Severine Brengard.

Nieuwe merkstrategie


Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4 
 

Over Golden Tulip Zevenbergen


Het viersterren Golden Tulip Zevenbergen ligt op loopafstand van het centrum van Zevenbergen en dichtbij steden als Antwerpen en Breda. Hierdoor is het hotel geschikt voor zowel zakenreizigers als recreatieve gasten. Het hotel beschikt over 75 kamers en suites, allemaal voorzien van gratis wifi, klimaatbeheersing, een flatscreentelevisie, bureau en kluis. De kamertypen variëren van Superior-kamers tot Executive-suites (voorzien van jacuzzi en een apart zitgedeelte), waardoor voor elk type verblijf en elke verblijfsduur een passende kamer is. Voor lunch en diner kunnen gasten terecht in De 7Bergsche Hoeve. Het restaurant ligt gelegen in een karakteristieke boerderij en serveert lunch en diner van 12:00 tot 21:00.
 

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Hilton Interview Longread
Exclusief interview Roberto Payer: "Dit is geen afscheidsinterview"

Roberto Payer. Wellicht de bekendste hotelier van Nederland, een boegbeeld van de hotellerie. Naar eigen zeggen wordt hij snel vergeten als hij stopt. “Zo zit de samenleving in elkaar, maar mij maakt dat niets uit. Als ik stop, herkent niemand me meer, dan ben ik een totale nobody.” Miss...

Events Hoteltech
Wat gebeurt er in het brein van de hotelier?

Tijdens HotelTech 2018, op maandag 19 november in Bunnik, is Margriet Sitskoorn keynote spreker. Zij spreekt over de invloed van leiderschap op het brein en dat geldt natuurlijk niet alleen voor uw hoteliersbrien. Voor hotelmanagers is HotelTech een event dat je niet wilt missen. Bovendien is regist...

Interview Longread
'''Wij ontvangen 80.000 bemanningsleden per jaar''

De Amsterdamse luchthaven Schiphol ontving in 2017 496.748 vliegtuigen. Een record. De piloten en het cabinepersoneel zoeken na hun vlucht de rust op in de hotels in en rondom Amsterdam. NH Hotel Amsterdam Noord ontvangt ieder jaar 70.000 stewards, stewardessen en piloten. In dit artikel legt Hotel ...

Hotelbouwplannen Achtergronden
Nieuw hotel in stationsgebied Delft

Naast het station in Delft komt hotel met tachtig kamers. In hetzelfde pand komen ook woningen, een restaurant, werkplekken, een fietsenstalling en expositieruimtes, zo meldt Omroep West. Lobby Het gebouw, met de naam Antoni, moet in 2020 gereed zijn. Het wordt een uniek, multifunctioneel gebo...

Sanitair Advertorial
Comfort ligbad voor 1-2 personen met uniek design

Bette introduceert een designbad met royale afmetingen voor 2 personen. Het innovatieve design verwent uw gasten en creëert een luxueuze beleving. Het materiaal is zeer duurzaam, eenvoudig in onderhoud en heeft 30 jaar garantie. Hoog comfort en duurzaam Door de royale afmetingen van 1.700...

Toerisme Achtergronden BUAS
Nieuw UNWTO-rapport biedt steden hulp bij beheersen impact overtoerisme

Een nieuw rapport van de World Tourism Organization (UNWTO) biedt ondersteuning bij het beheersen van de groeiende toeristenstromen in stedelijke gebieden en de impact hiervan op de betrokken steden en bewoners. 'Overtourism? Understanding and managing urban tourism growth beyond perceptions'...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: