Golden Tulip Zevenbergen vernieuwt kamers en krijgt nieuwe hotel manager

23 februari 2018 | Thijs Jacobs

Het in Noord-Brabantse Golden Tulip Zevenbergen bestaat dit jaar 15 jaar en begint 2018 met een frisse start. Zo kregen de kamers, gangen en vergaderzaal een complete restyling, geheel passend in de nieuwe look en feel van Golden Tulip. Daarnaast werd Severine Brengard benoemd tot General Manager.

Restyling & vernieuwen


De kamers, gangen en vergaderzaal van Golden Tulip Zevenbergen zijn flink onder handen genomen. Zo zijn de standaard kamers voorzien van nieuwe vloerbedekking, gordijnen, luxe fauteuils en behang met afbeeldingen van het Nederlandse landschap. De luxere kamertypes, Junior Suites en Deluxe kamer zijn voorzien van een Nespresso koffiemachine. De vergaderzaal kreeg een nieuwe pvc vloer. Daarnaast zijn alle gangen en trappenhuizen voorzien van een nieuwe vloerbedekking en verf.

Nieuwe Hotel Manager

Na het vertrek van de voormalige hotelmanager heeft Severine Brengard, hiervoor sales manager van Golden Tulip Zevenbergen, deze functie per 1 november 2017 overgenomen. Ook wordt het team sinds kort versterkt met Sales Manager Mirjam Posthuma. Zij was jaren werkzaam op het regionale kantoor van Louvre Hotels Benelux.

Naast de restyling van de kamers blijft Golden Tulip Zevenbergen ook constant vernieuwen en werken aan kwaliteit en service. Gasten hechten steeds meer waarde aan beleving en het inspelen op individuele behoeftes wordt belangrijker. ‘’We kennen onze gasten en hun persoonlijke wensen heel goed. Zo zitten we bijvoorbeeld vlakbij industriegebied Moerdijk. Daardoor hebben we vaak gasten die overdag willen slapen, gevarieerd willen eten van een snelle maaltijd tot een driegangendiner, extra vroeg willen ontbijten of juist laat willen uitchecken. Dat kan bij ons allemaal’’, aldus General Manager Severine Brengard. ‘’Naast een zakelijke doelgroep hebben we ook veel gasten die ons hotel als uitvalbasis gebruiken voor tripjes naar Breda, Willemstad, De Biesbosch of de Efteling’’, vervolgt Severine Brengard.

Nieuwe merkstrategie


Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4 
 

Over Golden Tulip Zevenbergen


Het viersterren Golden Tulip Zevenbergen ligt op loopafstand van het centrum van Zevenbergen en dichtbij steden als Antwerpen en Breda. Hierdoor is het hotel geschikt voor zowel zakenreizigers als recreatieve gasten. Het hotel beschikt over 75 kamers en suites, allemaal voorzien van gratis wifi, klimaatbeheersing, een flatscreentelevisie, bureau en kluis. De kamertypen variëren van Superior-kamers tot Executive-suites (voorzien van jacuzzi en een apart zitgedeelte), waardoor voor elk type verblijf en elke verblijfsduur een passende kamer is. Voor lunch en diner kunnen gasten terecht in De 7Bergsche Hoeve. Het restaurant ligt gelegen in een karakteristieke boerderij en serveert lunch en diner van 12:00 tot 21:00.
 

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Interview Longread
Interview Gunay en Atilay Uslu: "We hebben nu al bijna 10.000 bedden"

Wie denkt dat dit interview met Atilay en Gunay Uslu (à la Quote 500) gaat over het reeds vergaarde vermogen van de oprichter of over het succes van Corendon op het gebied van touroperating of airlines, komt bedrogen uit. Nee, de hoteltak van Corendon is inmiddels zo groot geworden, dat dit o...

Interview Longread
Alle interviews van 2018 op een rijtje

2018 was een druk en succesvol hoteljaar. Voor jou als hotelier (althans, dat hopen wij), maar ook voor ons. Wat een prachtige ontmoetingen met geweldige hoteliers hebben we in 2018 mogen meemaken; het mooie van ons vak is dat wij jou er deelgenoot van hebben kunnen maken door die verhalen op te sch...

Achtergronden
Download nu de HorecaMarketingKalender 2019

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2019 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je hotel deden? Dat kwa...

Hotelketens Internationaal
Luxe hotelgroep Belmond overgenomen door LVMH

LVMH (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE) breidt zijn portfolio uit met de aanschaf van een hotelgroep. De Franse modegroep maakte bekend de hotelgroep Belmond te hebben gekocht. LVMH verwierf Belmond voor 25 dollar per aandeel in contanten. Dit vertegenwoordigt een vermogenswaarde van 2,6 mil...

Interview Longread
Interview: hotel in voormalig klooster Utrecht

Utrecht kent een behoorlijke hotelontwikkeling en dat is niet verwonderlijk, gezien het aantal kamers in de Domstad. Dat aantal blijft immers behoorlijk achter bij de (verwachte) vraag. In de bruisende wijk Lombok opende onlangs het parochiehuis van het nieuwe hotel The Anthony. In het kloostergedee...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: