Grote vernieuwingen voor Golden Tulip de’ Medici in Brugge

16 april 2018 | Thijs Jacobs

De afgelopen maanden zijn er een hoop dingen veranderd en vernieuwd bij Golden Tulip de’ Medici in Brugge. Restaurant ‘Aigle Belgica’ werd compleet gerestyled met een stijlvol buffet. Ook kregen 36 kamers een nieuwe parketvloer. De vergaderzalen zijn uitgerust met een razendsnel wifi netwerk. Daarnaast krijgen alle 101 kamers binnenkort een nieuw 43’inch TV scherm.

Restyling

Bij Golden Tulip de’ Medici zijn recent een flink aantal zaken vernieuwd. Het banket & ontbijt restaurant ‘Aigle Belgica’ werd volledig gerestyled met een nieuw buffet in een strak design. De 36 kamers die zich in de voorste hotelvleugel bevinden, hebben een geheel nieuwe parketvloer gekregen. Alle 8 meeting zalen zijn voorzien van een state-of-the-art fiber wifi netwerk dat onder andere vlekkeloze teleconferenties en een onbeperkte capaciteit mogelijk maakt. Ideaal bij bijvoorbeeld IT-meetings. Tot slot worden op korte termijn alle 101 kamers uitgerust met een nieuw 43’inch tv-scherm. Hierdoor wordt het voor gasten mogelijk om eenvoudig alle media content van smartphone naar tv-scherm te streamen. Handig voor het luisteren van muziek, het kijken van een film of bij voorbereiding van een presentatie. Door alle vernieuwingen is Golden Tulip de’ Medici vanaf nu een ‘niet roken’ hotel.

Nieuwe merkstrategie

Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd.
Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.

Golden Tulip de’ Medici

Dit viersterrenhotel ligt op een prachtige locatie middenin het centrum van Brugge aan een van de karakteristieke grachten. Op slechts 10 minuten wandelafstand sta je op het historische Marktplein. Het centraal station is 10 minuten rijden. Golden Tulip de’ Medici is met 101 comfortabele kamers, waarvan 6 suites en 3 kamers voor mindervaliden, de ideale uitvalsbasis voor zowel toeristen als zakelijke reiziger. Het hotel beschikt eveneens over een spa, eigen parkeergarage, 8 meeting zalen en gratis wifi. De hotelbar kijkt uit op de prachtig aangelegde Japanse binnentuin. Voor alle banketten kunt u voortaan dus in het vernieuwde restaurant terecht of in het Japanse Teppan-Yaki restaurant Koto. Voor meer informatie: www.goldentulipdemedici.be 

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Video NHTV
Blog: Let’s talk sustainability…again??

Duurzaamheid, een containerbegrip, een begrip dat we al beu zijn, sceptisch over zijn of waar we mee aan de slag willen? Wie in de laatste jaren trends en ontwikkelingen in de horeca heeft gevolgd zal in elk geval hebben gemerkt dat duurzaamheid bewust of onbewust invloed heeft gehad. Ook op deze...

Amsterdam Interview Longread
Interview Arjen van den Hof, eigenaar Vondel Hotels

Arjen van den Hof, eigenaar van Vondel Hotels, is een trots man, bevlogen ook. Dit komt niet alleen tot uiting in de prachtige hotels die hij ontwikkelt, maar ook in de omgang en binding met zijn personeel. De komende twee, drie maanden staan er twee openingen van nieuwe hotels in Amsterdam gepland....

Interieur Advertorial
Auping introduceert hotelbed Revive

Auping introduceert begin september een duurzaam en modulair opgebouwd bed dat speciaal voor de hotelwereld is ontwikkeld. De Auping Revive is ontworpen op basis van resultaten uit onderzoeken naar de wensen van zowel hotelgasten als hotelpersoneel. Het hotelbed heeft de looks en het slaapcomfort va...

Hotelketens Achtergronden
Grand Hotel Monopole sluit zich aan bij Charme Hotels

Grand Hotel Monopole heeft ervoor gekozen om zich bij Charme Hotels aan te sluiten om haar groeiambities te kunnen realiseren per 1 juli 2018. Met deze aansluiting krijgt het hotelde mogelijkheid om als zelfstandig hotel de voordelen te benutten van kennisdeling en krachtenbundeling op het gebied va...

Interview Hoteltech
Visma Software is hoofdsponsor van HotelTech 2018

HotelTech, hét congres voor de hotellerie, belooft dit jaar zeer succesvol te worden. De organisatie van het congres maakt bekend dat het Visma als hoofdsponsor aan zich heeft weten te binden. Visma levert erp-software in de cloud, ook specifiek voor controllers binnen de hotellerie. Op de fo...

Hotelketens Internationaal
Louvre Hotels Group breidt verder uit in Afrika

Louvre Hotels Group kondigt de bouw van een multi-merk complex aan met 411 kamers onder de merken Première Classe, Campanile en Kyriad in het stadshart van Casablanca, de economische hoofdstad van Marokko. Dankzij dit innovatieve concept en de steun van lokale partner H Partners, kan de groep...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: