Hotels kiezen voor deze oplossing om productiviteit en efficiëntie te verbeteren

5 december 2018 | redactie

Enkele van de grootste hotels ter wereld bewijzen de voordelen van het gebruik van Glory cash handling-oplossingen door hun productiviteit en efficiëntie te verbeteren

Bespaar tijd en middelen om de klantervaring te verbeteren dankzij de automatisering van contante processen

Wereldwijd helpen Glory-cashhandeling-oplossingen een aantal van de grootste hotels om hun cash management-activiteiten te verbeteren.

De resultaten van de procesverbetering van de huidige installaties laten zien dat, bij het automatiseren van de contant-geld taken, de tijdwinst voor een receptionist ongeveer 30 minuten per dag is en ongeveer 150 minuten per dag voor een manager.

Door hun personeel te ontlasten van de contant-geld afhandeling, hebben hotels hun zaken kunnen transformeren en waarde kunnen creëren voor hun klanten.

"Vooral op een maandag bespaart dit ons minstens een paar uur omdat we niet hoeven te tellen en betalen controleren."

"Het bespaart ‘Finance’ veel tijd - gewoonweg door niet dagelijks het geld te hoeven tellen (gemiddeld ongeveer 30 minuten tot een uur per dag."

"De tijd die we hebben bespaard door onze processen te automatiseren heeft ons in staat gesteld meer tijd met klanten door te brengen en hun ervaring over ons hotel en service te verbeteren. Simpelweg door een betere klantenservice te bieden!"

Alles in beweging neigt om in beweging te blijven. Cash inbegrepen.

Cash voegt waarde toe aan het bedrijf wanneer het ‘in beweging’ is, niet wanneer het ‘werkloos’ in een kassa of kluis ligt en het geverifieerd, geteld en opnieuw geteld moet worden. Door ervoor te zorgen dat het contante geld van de kassa’s zo snel mogelijk op de bankrekening staat, creëert Glory een virtuele cirkel waarin geld zich snel én veilig door het bedrijfsproces beweegt.

Geautomatiseerd cashmanagement zorgt dat contant geld veilig maar beschikbaar is wanneer en waar het nodig is – aan de verkoopkant, op de bankrekening, in de toekomst geïnvesteerd.

Laat je geld rouleren en bewegen

Glory CASHINFINITY ™ -oplossingen zijn ontwikkeld om contant geld snel te laten bewegen.

Onze geautomatiseerde technologie zorgt ervoor dat:

  • Contant geld verifiëren bij het verkooppunt (waardoor het risico van vals geld wordt geëlimineerd),
  • Het merendeel van de processtappen automatiseert (minder ‘touch points’ tussen geld en mensen en medewerkers vrijmaken voor focus op betere klantenservice),
  • Het geldverkeer versnelt door de keten (bespaar tijd en bezuiniging op de arbeidskosten),
  • Contanten bij elke stap beveiligd zijn (vermijd derving...

Door processtappen te versnellen door automatiseren, dragen Glory-oplossingen bij aan het efficiëntieverbetering en het stijgen van de winstgevendheid.

Wereldwijde leider in oplossingen voor cashtechnologieën

In de financiële, retail-, gaming- en CIT-industrie helpen wij onze klanten hun cashprocessen te automatiseren teneinde de efficiëntie te verhogen, de beveiliging te verbeteren en medewerkers vrij te maken om zich te focussen op de prestaties die zij willen leveren. Als we de specifieke uitdagingen van elke klant begrijpen, kunnen we op maat gemaakte oplossingen ontwerpen die daadwerkelijk verbeteringen in de bedrijfsprestaties opleveren.

We bieden klanten het vertrouwen dat hun contanten worden beschermd en werken altijd om een sterker bedrijf op te bouwen

Onze automatiseringstechnologieën en procesengineering diensten helpen bedrijven in meer dan 100 landen hun unieke uitdagingen en doelen te realiseren: de efficiëntie van het medewerkers verbeteren, de bedrijfskosten verlagen en een beter gewaardeerde customer experience mogelijk maken. We ontlasten onze klanten van handmatige geldverwerking, zodat zij zich kunnen focussen op hun klanten.

Innovatie vormt de kern van wat we doen

Door middel van technologieën, processen en onze mensen bieden wij echte innovatie aan onze klanten. Door deze innovaties veranderen we fundamenteel de manier waarop contant geld door verschillende operaties beweegt, de manier waarop medewerkers werken, hoe klanten zijn betrokken en hoe bedrijven hun cashmanagementsystemen met elkaar verbinden.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Inge van de Ven is trots op haar pas geopende hotel

Inge van de Ven, eigenaresse van het op 12 april geopende Hotel Flora Batava in Nieuwersluis, aan de rand van Breukelen, is trots op haar hotel. Alhoewel het uitdagende tijden zijn binnen onze branche, is ze optimistisch gestemd. “Zaterdag beleefden we onze eerste drukke dag, met 27 van de 45 ...

Economie Interview Ewout Hoogendoorn
BORON investeert: 10.000 bedden op 30 locaties

In een tijd dat de hotellerie gebukt gaat onder de gevolgen van het coronavirus, maakt BORON - de investeringsmaatschappij van de familie J.A. Fentener van Vlissingen (oprichter BCD Travel) - bekend flink te investeren in de hotellerie. De plannen liegen er niet om: 10.000 bedden op minimaal der ...

Hotelketens Achtergronden
Nieuw merk Tulip Residences is speciaal ingericht voor langer verblijvende gasten

De gezondheidscrisis heeft de verwachtingen van de ‘long-stay’ gasten veranderd en om die reden lanceert Louvre Hotels Group een nieuw merk: Tulip Residences. Een moderne combinatie van samenwonen, samenwerken en welzijn. De eerste twee hotels onder de naam Tulip Residences openen binne ...

Hotelbouwplannen Achtergronden
Le Marin Hotels opent twee hotels in Rotterdam

De één laat zich tijdens een hotelverblijf lekker pamperen en ziet graag dat alles op en top geregeld is, terwijl de ander het liefst op de bonnefooi op pad gaat en het allemaal wel ziet als-ie er is. Allebei kunnen ze terecht bij Le Marin Hotels. Le Marin Boutique Hotel met het bijbeh ...

Hotelbouwplannen Hotelketens
Van der Valk bouwt nieuw 'nest' langs A4

Pal naast afslag 12 van rijksweg A4, in de kom van Delft, Rijswijk en Den Haag-Zuid maar nog net in Midden-Delfland, is Van der Valk geland en bouwt hier een nieuwe vestiging; Van der Valk Hotel Delft A4. In mei dit start de bouw van dit markante hotel. Het hotel wordt ontwikkeld en gerund door de v ...

Achtergronden
Bunk Utrecht genomineerd voor Hoscars

De Utrechtse vestiging van BUNK Hotels is genomineerd voor de prestigieuze Hoscars, de Oscars voor de hostel wereld georganiseerd door Hostelworld. De Hoscars awards geven een overzicht van de beste hostels ter wereld op basis van een miljoen Hostelworld gastbeoordelingen. De internationale jury ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: