Louvre Hotels Group breidt uit in Italië

14 juli 2016 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Louvre Hotels Group drie nieuwe Italiaanse hotels aan haar portfolio toegevoegd. Andreas Tscherning, Vice president International Operations bij Louvre Hotels Group, haar partners en de burgemeester van Caserta, Carlo Marino, waren onlangs aanwezig bij de officiële opening van de nieuwe Golden Tulip hotels van Louvre Hotels Group in Italië: Golden Tulip Plaza Caserta, Golden Tulip Marina di Castello (beide omgebouwd) en Tulip Inn Napels Airport (nieuwbouw).
 
De drie hotels, die in totaal 720 kamers tellen, hebben elk hun eigen specifieke identiteit:
 

Golden Tulip Plaza Caserta richt zich op zowel de zakelijke reizigers als vakantiegangers. Het hotel telt 320 kamers en beschikt over 12 vergaderzalen, die samen plaats bieden aan 1000 personen.

Golden Tulip Resort Marina di Castello telt maar liefst 270 kamers en heeft daarnaast 3 zwembaden, de grootste golfbaan van Zuid-Italië, een spa en fitnesscentrum. Dit hotel richt zich dan ook echt op vakantiegangers, en is een uitstekende locatie voor ontspannen vakanties of grootschalige evenementen.

Tulip Inn Napels Airport is gevestigd in de buurt van de Gricignano NAVO-basis en verwelkomt dan ook voornamelijk Amerikaanse gasten.

 
Deze nieuwe hotels weerspielen de onlangs aangekondigde plannen van Golden Tulip voor wat betreft groei en ontwikkeling. Met deze drie hotels biedt de hotelketen haar klanten de mogelijkheid om te genieten van high-end service in lokale sfeer. Van de gasten ontvingen alle drie de hotels hoge cijfers voor ontvangst, service en organisatie en de kwaliteit van het eten.
 
De heer Andreas Tscherning sprak over de toevoeging aan het portfolio: "We zijn blij dat deze drie hotels tot onze hotelketen zijn toegetreden. Ik wil de familie Coppala dan ook bedanken voor hun vertrouwen in ons. Deze drie hotels, die samen goed zijn voor meer dan 700 kamers, zal een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van Louvre Hotels Group in Italië."
 
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.175 hotels (>100.000 kamers) in 51 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip, onderdeel van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft ruim 230 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika  een  internationale  standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre  Hotels  Group  voert  bovendien de  merken  Première  Classe,  Campanile en Kyriad. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (37  hotels),  Campanile  (20  hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
''Afwaardering en leegstand op komst in hotelsector''

De hotelmarkt verkeert in zwaar weer door de coronacrisis. De bezettingsgraden lagen in april en mei onder de 10% en verschillende hotels zijn al failliet gegaan. Nu het toerisme weer op gang komt, lijkt het weer de goede kant op te gaan. Dat idee is echter onterecht, omdat het zakelijk bezoek voorl...

BUAS Coronacrisis
Hotelpersoneel onder het vergrootglas tijdens de coronapandemie

De uitbraak van het SARS-CoV-2 virus (coronavirus) in het eerste kwartaal van 2020 bood een unieke kans voor onderzoek: welke impact heeft een dergelijke pandemie op de tevredenheid van hotelgasten? Karlien Stokman schreef voor haar opleiding aan de BUAS haar scriptie over dit onderwerp. De belangri...

Opening Internationaal
NoMad Londen opent in december

Het in New York gevestigde horecabedrijf Sydell Group is opgericht door hotelier Andrew Zobler, en in Londen opende Zobler The Ned in samenwerking met Ron Burkle en Soho House. Deze keer heeft hij samengewerkt met de in Doha gevestigde investeringsmaatschappij BTC om NoMad London te lanceren. Het ho...

Interview Longread
Hotelier Gijs Hendrikx: ''Ik betaal huur op basis van bezetting''

“Hee, met Gijs!” Ik moet even nadenken, maar dan valt het kwartje. Het is Gijs Hendrikx, de veelbelovende en succesvolle hotelier uit Venlo die mij belt. “Ik bel je even om te vertellen hoe het hier in Venlo allemaal is gegaan tijdens de coronacrisis. Volgens mij mag ik van geluk s...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: