Meer bling bling in badkamer

23 mei 2018 | redactie

Midnight is de nieuwe zwarte kleur met glinsterende pigmenten. Het zorgt voor glamour en een glansrijke beleving. Verwen uw gasten met de extra luxe van Bette badarchitectuur. Exclusieve ligbaden, douchevloeren en wastafels.

Fonkelende edelstenen, glanzende mineralen, goud, zilver en reflectie in water fascineert de mens al eeuwen. Vandaag de dag zien wij bling bling terug in glinsterend nagellak, smartphone hoesjes en bij kleding en tassen. Ook in interieurs en tegels zien wij een trend van materialen met goudglans en glitters, die voor bijzondere kleur- en lichteffecten zorgen. “Met de fonkelende kleur Midnight willen wij hotels een onderscheidende kleur bieden, die past in de wereld van luxe en glamour. Dit zorgt voor een extra beleving en laat mensen zich een ster voelen”, zegt Sven Rensinghoff, marketing manager bij Bette.

Fascinerend spel van licht

De kleur Midnight is bij de markante serie BetteLoft Ornament een goed voorbeeld van exclusiviteit en glamour. De mantel van zowel het ligbad als de wastafels zijn voorzien van een geometrisch patroon dat in het staal is geperst. U kunt het vergelijken met een facet geslepen diamant. Net als bij een diamant ontstaat daardoor een fascinerend spel van licht en schaduw. De kleur Midnight verstrekt dit lichteffect en maakt het extra spannend.

Genieten bij kaarslicht

Voor een betoverende sfeer mag de rand van het bad gerust volgezet worden met kaarsen. Het hoogwaardig geglazuurde titaanstaal is 100% bestand tegen de hitte van smeltend kaarsvet. Ook nagellak kan totaal geen kwaad.

Kras-, slag- en UV-bestendig

Het oppervlak van het glazuur is harder dan marmer, kunststof of staal. Daardoor is een beschadiging door dagelijks gebruik nagenoeg uitgesloten. Het vallen van bijvoorbeeld een douchekop geeft geen beschadigingen. Bovendien is het glazuur bestand tegen cosmetica en verzorgingsproducten, het is UV- en hittebestendig en niet brandbaar. Al deze voordelen zorgen ervoor, dat het oppervlak zijn briljante glans en kleurechtheid behoudt, zelfs na vele jaren van intensief gebruik. Daarom geeft Bette op haar premium kwaliteit 30 jaar garantie!

Bette GmbH & Co. KG NL
Tel.: 0800 023 09 25
info@bette.nl
www.bette.nl

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Achtergronden
Download nu de HorecaMarketingKalender 2019

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2019 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je hotel deden? Dat kwa...

Interview Longread
Interview Gunay en Atilay Uslu: "We hebben nu al bijna 10.000 bedden"

Wie denkt dat dit interview met Atilay en Gunay Uslu (à la Quote 500) gaat over het reeds vergaarde vermogen van de oprichter of over het succes van Corendon op het gebied van touroperating of airlines, komt bedrogen uit. Nee, de hoteltak van Corendon is inmiddels zo groot geworden, dat dit o...

Hotelketens Internationaal
Luxe hotelgroep Belmond overgenomen door LVMH

LVMH (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE) breidt zijn portfolio uit met de aanschaf van een hotelgroep. De Franse modegroep maakte bekend de hotelgroep Belmond te hebben gekocht. LVMH verwierf Belmond voor 25 dollar per aandeel in contanten. Dit vertegenwoordigt een vermogenswaarde van 2,6 mil...

Interview Longread
Interview: hotel in voormalig klooster Utrecht

Utrecht kent een behoorlijke hotelontwikkeling en dat is niet verwonderlijk, gezien het aantal kamers in de Domstad. Dat aantal blijft immers behoorlijk achter bij de (verwachte) vraag. In de bruisende wijk Lombok opende onlangs het parochiehuis van het nieuwe hotel The Anthony. In het kloostergedee...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

NH Hotels Interview Longread
Interview: vierde nhow geopend in Marseille

nhow, het nieuwste merk van de Spaanse hotelketen NH, begint serieuze vormen aan te nemen. Na Rotterdam, Berlijn en Milaan, opende afgelopen september nhow Marseille. Hospitality Management was erbij en aanschouwde de ambitieuze toekomstplannen van een merk dat zich liever niet laat bundelen. &ldquo...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: