Nieuwe general manager The Manor Amsterdam

26 september 2018 | Thijs Jacobs

The Manor Amsterdam heeft een nieuwe General Manager: Nicole Lagas. Nicole Lagas maakte vorige maand de overstap naar het hotel in Amsterdam Oost. Met haar enthousiasme en frisse blik is ze er klaar voor om het 4 sterren boutiquehotel de komende tijd te leiden en verder vooruit te helpen.The Manor is eigendom van de bekende Nederlandse hotelfamilie Dijkstra en onderdeel van Eden Hotels.

Veel ervaring

Nicole Lagas is een bekende van Eden Hotels, met ruim 17 jaar ervaring bij de hotelgroep. Ze werkte tien jaar als Director of Sales en zeven jaar als General Manager voor onder andere Newport Huizen. Daarnaast was Nicole sinds april 2017 werkzaam voor het Savoy Hotel in Rotterdam, waar ze de dagelijkse leiding had als General Manager en verantwoordelijk was voor de start van de complete renovatie van het hotel.

Lagas: “Het is altijd mijn ambitie geweest een stadshotel te runnen. Nu krijg ik, na anderhalf jaar in Rotterdam, de kans om deze passie voort te zetten in mijn geliefde stad Amsterdam.“

Léon Dijkstra, CEO van Eden Hotels: “Met Nicole hebben we in Amsterdam een zeer bevlogen en actieve GM in het team. Zij zal het mooie verhaal van The Manor met veel overtuigingskracht vertellen en zorgen dat het hotel een belangrijke rol blijft spelen in de buurt. Door de unieke historie van het monumentale pand is The Manor niet meer weg te denken uit de stad. Oorspronkelijk gebouwd als burgerziekenhuis, in gebruik geweest als stadkantoor en nu dus een full service boutique hotel met het zonnigste terras van Oost. Een favoriete plek voor zowel lokale bewoners als reizigers.”

Over Eden Hotels

Eden Hotels is een oer-Nederlandse hotelfamilie die al sinds 1947 zorgt voor een lokale beleving en blijvende herinneringen. Een groep van unieke stadshotels waar niet alleen alle ‘basics’ dik in orde zijn, maar waar vooral gastvrijheid de belangrijkste pijler is. Eigenwijs, persoonlijk, fris en uniek: zo kenmerken de 14 eigen Eden Hotels zich. Eden Hotels omvat drie gerenommeerde hotelmerken: Eden Hotels, Hampshire Hotels en Holiday Inn. De eigen hotels bestaan uit het American Hotel Amsterdam, The Lancaster Hotel Amsterdam, Eden Hotel Amsterdam, Eden Rembrandt Square Hotel Amsterdam, The Manor Amsterdam, City Hotel Hengelo, Crown Hotel Eindhoven, Babylon Hotel Den Haag, Designhotel Maastricht, City Hotel Groningen en Oranje Hotel Leeuwarden, Hampshire Theatre District Hotel Amsterdam, Hampshire Savoy Hotel Rotterdam en Holiday Inn Eindhoven. Zie voor meer informatie  www.edenhotels.nl of bekijk de individuele websites.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Hotelbouwplannen Achtergronden
Golden Tulip Hotel Central krijgt compleet nieuwe serre

De volgende stap in het grootschalige renovatieproject van Golden Tulip Hotel Central is de bouw van een compleet nieuwe serre aan de Markt-kant van het hotel. Het nieuwe ontwerp is eigentijds maar door het gebruik van onder andere grote glaspartijen en smeedijzer komen ook klassieke elementen terug...

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Opening Hotelketens
Nieuw Meeting & Event-Center City Resort Hotel Leiden

City Resort Hotel Leiden is blij met alle positieve reacties van gasten die de afgelopen tijd al kennismaakten met het nieuwe Meeting & Event-center. General Manager Stoffel Verjaal en zijn team zetten momenteel nog de laatste puntjes op de 'i' waarna waarschijnlijk in maart de offici&eu...

Amsterdam Opening
Cityden The Garden geopend

Op 7 februari zijn de deuren geopend van de nieuwste toevoeging aan de Amsterdamse hotelketen Cityden: Cityden The Garden. Dit aparthotel, grenzend aan het bruisende stadshart van Amstelveen, bevat 89 luxueuze hotelappartementen die alle gemakken van thuis biedt met de services van een hotel. Fac...

Hotel Advertorial
Hotelsterren, waar staan ze eigenlijk voor?

Heb je je altijd al afgevraagd waar de hotelsterren precies voor staan? Wat kan je als gast verwachten in een driesterrenhotel, en wanneer ontvangt een hotel vijf sterren? Wij lichten het graag toe. Chantal Bonnamy van Hotelsterren legt uit hoe de klassificering werkt. Hotelsterren is een manier...

Sanitair Advertorial
HÜPPE sterk in inmeten en monteren van uw doucheruimte

HÜPPE is onderscheidend met maatwerk douchewanden, zowel voor nieuwbouw als renovatie. Door op kamerniveau in te meten zijn uw hotelkamers zo kort mogelijk bezet. Op tijden die u het beste uitkomen, zodat uw gasten zo min mogelijk hinder ondervinden. Standaard en maatwerk Een scheve ruimt...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: