Nieuwe merkidentiteit van Park Plaza

29 april 2019 | Thijs Jacobs

De Radisson Hotel Group (‘RHG’) en de PPHE Hotel Group (‘PPHE’), de exclusieve partner van RHG voor het merk Park Plaza in Europa, het Midden-Oosten en Afrika dat volledig eigendom is, maken vandaag bekend dat de eerste fase van de implementatie van de nieuwe merkidentiteit van Park Plaza is ingegaan.

Na een flink investeringsprogramma waarbij de Park Plaza-portefeuille is versterkt met vier nieuwe hotels sinds 2015, de grootschalige herpositionering van twee hotels in 2018 en diverse andere herpositioneringsprogramma's die bijna zijn afgerond, heeft PPHE het Park Plaza-portefeuille naar een hoger niveau getild. Het resultaat is een stijlvol hospitalityproduct met opnieuw ontworpen ruimtes en hoog aangeschreven restaurants en bars. De portefeuille is nu stevig gepositioneerd als grootschalig merk in het hogere segment en de nieuwe merkidentiteit is volledig afgestemd op het moderne product van hoge kwaliteit.

De nieuwe merkidentiteit heeft een stijlvolle en verfijnde uitstraling, waarmee het merk wil aangeven dat het de gasten goed kent, evenals de omgevingen waarin de hotels en restaurants zijn gevestigd. Bij de vernieuwing is uitgegaan van de drie pijlers – authentieke service, moderne tijdgeest en plaatselijke hotspots – waarmee extra kracht is gezet bij de belofte van het bedrijf om alle gasten een echte, oprechte ervaring te bieden middels elegant ingerichte hotels met een uitgesproken ontwerp en bijbehorende hippe restaurants en bars waarin een levendige, gezellige sfeer heerst. Bij de nieuwe merkidentiteit, die nu zichtbaar is op alle digitale platforms, zoals de website en social mediakanalen, hoort ook een nieuw logo.

De authentieke en verfijnde ruimtes van het onroerend goed in de portefeuille hebben hiervoor de inspiratiebron gevormd.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Icelandair Hotels heeft een koper gevonden

De Icelandair Group heeft in het Maleisische Berjaya Land Berhad een koper gevonden voor Icelandair Hotels. Via de Ierse dochter Berjaya Property Ireland Limited neemt het een meerderheidsaandeel in de hotelketen. Icelandair heeft op dit moment acht hotels op IJsland, met een negende hotel in ont...

Accor Amsterdam
Vierde Accor-hotel klaar voor meetings en events farmaceuten

Ook Novotel Amsterdam City voldoet nu aan de eisen voor meetings en events in de gezondheidszorg / farmaceutische industrie. Het is het vierde als groen gecertificeerde Accor-hotel, na Mercure Amsterdam City, Movenpick Amsterdam City Centre en Novotel Amsterdam Schiphol Airport. De locatie in de omg...

Internationaal Advertorial
Het Royal Senchi Hotel in Ghana is tevreden met Van Hessen

Het Royal Senchi Hotel in Ghana maakt al vanaf 2013 gebruik van de Hotel Applicaties van Van Hessen: Opera PMS – Micros POS en Materials Control. Gelegen op twee uur rijden van de hoofdstad Accra, in Akosombo, tref je hier een klein paradijs aan. General Manager Gerard Schraven (Nederlandse...

Achtergronden Longread
Zo gaat de NVWA te werk

De Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit houdt toezicht op de voedselveiligheid bij horecabedrijven, brouwerijen en andere horecaleveranciers. Als ondernemer heb je veel invloed op een goede beoordeling en daarmee een lichtere vorm van toezicht door de NVWA. Zorg dus dat je weet wat de NVWA belangr...

Amsterdam Opening
Verslag van de pre-opening van citizenM Amstel Amsterdam

Hospitality Management woonde de 'pre-opening' van citizenM Amstel Amsterdam bij. Michael Levie en Robin Chadha leidden de aanwezigen hoogstpersoonlijk rond, waarbij ook de rol van communicatiemanager Paola niet onderschat mag worden, en lichtten de keuze voor deze locatie toe. Levie: &q...

Interview Longread
Horecakoning Casper Reinders: "Ik zou weleens een hotel willen openen"

Casper Reinders is een van de grootste en meest baanbrekende horecaondernemers in Nederland. Ik mocht een dagje met hem mee om enkele van zijn prachtige zaken te bezoeken en bij te praten over het huidige horecalandschap, de verhalen achter zijn horecaimperium, design, uitdagingen en de toekomst. Ca...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: