'OTA's, de kaas en het brood...'

8 januari 2014 |
'OTA's, de kaas en het brood...'<

Eerst was er de oerknal en toen de aarde afkoelde kwam het internet. Hoteliers en hotelbedrijven keken vervolgens toe hoe externe partijen veel van hun boekingen afsnoepten en hoge commissiegelden
vroegen. Is het zo? Of ligt de zaak genuanceerder? Hoe zit het met de OTA's en commissies? Wat mag wel en wat mag niet op het gebied van prijsafspraken? En hoe staat het met online reputatie en hotelreviews?

Antwoord gezocht!
Genoeg vragen en actuele kwesties die om antwoorden vragen. Die gaat Hospitality Management bieden. Kom op dinsdag 14 januari van 15.00 tot 15.30 uur naar de Hotel Lounge in Hal 1 tijdens Horecava 2014. Tijdens een rondetafelsessie geven onze experts antwoorden op prangende vragen.

Specialisten
De experts tijdens deze sessie zijn Arlette Gilbert (Bilderberg Hotels),Gabriella Esselbrugge (Domein topadviseur KHN, Hotel de Dames van de Jonge), Kim van den Wijngaard (Olery online reputatie management).

Dus alles weten over: 'OTA's, de kaas en het brood...' Bezoek dan onze sessie!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Interview Longread
Hotelier Gijs Hendrikx: ''Ik betaal huur op basis van bezetting''

“Hee, met Gijs!” Ik moet even nadenken, maar dan valt het kwartje. Het is Gijs Hendrikx, de veelbelovende en succesvolle hotelier uit Venlo die mij belt. “Ik bel je even om te vertellen hoe het hier in Venlo allemaal is gegaan tijdens de coronacrisis. Volgens mij mag ik van geluk s...

Onderwijs Ondernemen
Deze hotelprofessionals zijn klaar voor het post-corona tijdperk

Blije gezichten van hotelprofessionals. We vonden het wel weer eens tijd om met iets positiefs te komen. Op de foto zie je de cursisten die met goed gevolg de Revenue Management training - aangeboden door HM Academy, met als trainer Stan Josephi - hebben afgerond. Kansen pakken Ondanks de rece...

Hotelbouwplannen Achtergronden
Hotel de Heerlickheijd van Ermelo heeft een compleet nieuwe fitness

Hotel de Heerlickheijd heeft geïnvesteerd in een compleet nieuwe fitness. Gasten van het hotel en inwoners van en rondom Ermelo kunnen aan de slag met de gloednieuwe apparatuur en gewichten om optimaal te werken aan hun conditie en gezondheid. De Wellness & Fitnessclub wordt aanstaande zate...

Hotelketens Coronacrisis
Het nieuwe normaal wordt ‘het nieuwe speciaal’ bij WestCord Hotels 

Met de zomerperiode in het vooruitzicht introduceert WestCord Hotels ‘het nieuwe speciaal’ met buitengewone mogelijkheden van haar unieke hotels. Door het veelgebruikte ‘nieuwe normaal’ om te dopen naar ‘het nieuwe speciaal’ wil WestCord Hotels laten zien dat het ...

Personalia Hotelketens Internationaal
Marcel van Aelst benoemd tot chairman van Okura

Dat de eeuwenoude handelsrelatie die in Deshima ontstond tussen Japan en Nederland onverminderd sterk is en doorsijpelt in hedendaagse betrekkingen, blijkt uit veranderingen binnen de top van de Japanse Okura-groep. Met de benoeming van Marcel van Aelst als Chairman van Okura Nikko Hotel Management ...

Fletcher Hotelketens
Fletcher Hotels krijgt kansen te groeien in de huidige coronacrisis

De grootste hotelketen van Nederland, Fletcher Hotels, krijgt vele kansen om door te groeien in de huidige coronacrisis; vooral door het overnemen van hotels die failliet zijn gegaan vanwege de coronacrisis. Het bekende Arc Hotel in Renesse heeft per 15 maart de deuren moeten sluiten in verband met ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: