Verbouwing Mercure Hotel Nijmegen Centre afgerond

17 mei 2017 | Roy Spijker

Het afgelopen half jaar heeft een grootse verbouwing plaatsgevonden in Mercure Hotel Nijmegen Centre. Alle hotelkamers zijn geheel gerenoveerd, inclusief splinternieuwe badkamers.

Francis Kam, General Manager vertelt: "Deze verbouwing mag gerust een huzarenstuk genoemd worden. Per etage werden de kamers gestript en opnieuw opgebouwd, terwijl de rest van het hotel gewoon in bedrijf was. Omdat Mercure het comfort voor haar gasten te allen tijde garandeert, zijn strikte afspraken gemaakt met de bouwondernemingen. Door een goede samenwerking tussen de eigen- en bouwmedewerkers, zijn we erin geslaagd de gasten ook tijdens de bouw een optimaal verblijf te bieden."

Gasten verblijven in luxe kamers, voorzien van alle faciliteiten die men mag verwachten van viersterren hotel. De badkamers hebben een strakke, moderne uitstraling en de baden zijn vervangen door royale inloopdouches. In de kamers heerst een aangename sfeer, waarin gasten zich kunnen ontspannen of in alle rust kunnen werken.

"Er is nu een geweldige balans tussen onze begane grond, waar onze trendy restaurant, bar en de moderne cocons voor flexwerken zich bevinden en de hotelkamers. Het is alsof we een totaal nieuw hotel zijn, het 'nieuwste' hotel in het centrum van onze prachtige stad", aldus een trotse Francis.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Longread
Outsourcing (deel 2): Juridische aandachtspunten bij uitbesteding

Uitbesteding (of outsourcing) heeft geen eenduidige definitie in de markt, maar je zou het in algemene termen kunnen omschrijven als een transactie waarbij een leverancier functies gaat vervullen die een bedrijf eerder intern vervulde. Met andere woorden, bij een uitbesteding belegt de uitbestedende...

Interview Longread
Outsourcing (deel 1): Volledig ontzorgen door outsourcing is een illusie

Hotels kunnen niet zonder outsourcing. Maar waar de één zonder blikken of blozen een externe partij inhuurt voor de F&B, doet de ander uit volle overtuiging zelf de schoonmaak. Of je nu in- of uitbesteedt, in beide gevallen blijft er voor de opdrachtgever een belangrijke rol weggel...

Columns Ewout Hoogendoorn
Go, Dutch Hotel Cities!

De Dutch Hotel City Index heeft dit jaar weer Amsterdam als de verrassende nummer één. Niet spannend? Nee, nu nog niet. Maar voor hoe lang nog? Amsterdam doet z’n stinkende best om van die pole position af te komen. Geen ‘I Amsterdam’, wordt het ‘Hi Lemmermeer&r...

Wet- en regelgeving Hotelbouwplannen
Brandveiligheid in hotels: “Hoteliers hebben vaak geen idee”

Max van Holst Pellekaan is dé expert op het gebied van brandveiligheid in de hotellerie. Hij verbaast zich over de onwetendheid van veel hoteliers. “En dat kan uiteindelijk ontzettend veel geld kosten, dat is zonde.” Hij ziet het steeds vaker om zich heen. Hoteliers die na de v...

Amsterdam Opening
City ID opent BOAT&CO in het najaar in Amsterdam

Sinds 2017 bouwt Amsterdamse hotelgroep City ID aan de nieuwe buur van de Houthavens. Het is BOAT&CO. Geen thuis ver van huis, maar het ‘weg van huis’ dat je het liefste mee naar huis zou nemen. Ook als je als Amsterdammer enkel een biertje aan de bar komt doen. In oktober trekt het ...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Amsterdam verhoogt toeristenbelasting fors, B&B's aan banden gelegd

De gemeente Amsterdam gaat de toeristenbelasting in de stad fors verhogen. Voor hotels komt dat neer op 3 euro plus 7 procent van de kamerprijs; voor campings 1 euro plus 7 procent van de overnachtingsprijs en voor Airbnb wordt 10 procent van de overnachtingsprijs (gemiddeld is dat 151 euro) gereken...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: