Zingen onder de hoteldouche

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Zingen onder de douche; iedereen doet het weleens. Het is de plek waar je vaak het best klinkt en niemand je kan horen. Voor iedereen die het stiekem toch wel leuk vindt om gehoord te worden tijdens het zingen onder de douche, heeft Aloft Hotels, onderdeel van Marriott International, een oplossing bedacht. Bij geselecteerde Aloft Hotels in Europa, waaronder Aloft Brussels Schuman, zijn hotelkamerdouches eenmalig omgetoverd tot professionele studiocabines. Je kunt hier zingen onder de douche, dit professioneel opnemen, terugluisteren en delen met anderen. De douche is voorzien van waterdichte opnameapparatuur waarmee gasten in het comfort van de hotelkamer hun talent kunnen laten horen.


Filmregisseur en muziekliefhebber Jon Karthaus, één van de juryleden voor de competitie Aloft: Project Star heeft de installatie gisteravond alvast uitgeprobeerd in Aloft Brussels Schuman, zoals je ziet op de foto. 

Aloft Hotels x UMG&B

Dit alles is onderdeel van de samenwerking tussen Aloft Hotels en Universal Music Group & Brands, bekend onder de naam Project: Aloft Star. De competitie heeft als doel veelbelovende Europese artiesten een kans te geven om hun talent aan de wereld te laten zien. Gisteren vond de Belgische finale plaats in Aloft Brussels Schuman, waarbij de drie geselecteerde artiesten Whyse, Melanie Mertens Polak en Inky Midway streden om de winnaar van België te worden. Ex-deelneemster aan de Voice van Vlaanderen, Melanie Mertens Polak werd door de driekoppige jury; filmregisseur en muziekliefhebber Jon Karthaus, A&R manager van UMG&B België Stijn Debontridder en singer-songwriter Milo Meskens tot winnaar gekroond. Zij neemt het op 15 november op tegen de winnaars van de overige landen die aan Project: Aloft Star meedoen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en de Oekraïne. De uiteindelijke winnaar van de Europese competitie krijgt een vliegende carrièrestart bij UMG&B en onder andere de kans om een single op te nemen en uit te brengen via één van UMG’s labels.

Muziekcompetitie

"Elk jaar zien we ongelooflijk, onontdekt talent opkomen via Project: Aloft Star. Dit jaar gaan we een stap verder met een nieuwe samenwerking met Universal Music Group om opkomende muzikanten verder te helpen en te ondersteunen," aldus John Licence, Vice President van Premium en Select Brands bij Marriott International Europa. "Douches en zingen staan nauw met elkaar verbonden, dus we hebben er een leuke draai aan gegeven door deze opnamecabine’s met innovatieve technologie te lanceren om nog meer opkomend talent aan te moedigen hun zangtalent uit de douche te halen en in de schijnwerpers te zetten.”

Het wereldwijde hotelmerk organiseert gelijktijdig wedstrijden in Amerika, het Midden-Oosten, Afrika en Azië / Oceanië om de volgende grote muzieksterren in deze regio's te vinden. De winnaars krijgen allemaal de mogelijkheid om een single op te nemen met UMG en krijgen toegang tot coaching mogelijkheden met UMG-vertegenwoordigers. Meer informatie over de wereldwijde competitie is te vinden op alofthotels.com.

Nieuwsbrief

Overig nieuws

Interview Longread
Interview Gunay en Atilay Uslu: "We hebben nu al bijna 10.000 bedden"

Wie denkt dat dit interview met Atilay en Gunay Uslu (à la Quote 500) gaat over het reeds vergaarde vermogen van de oprichter of over het succes van Corendon op het gebied van touroperating of airlines, komt bedrogen uit. Nee, de hoteltak van Corendon is inmiddels zo groot geworden, dat dit o...

Interview Longread
Alle interviews van 2018 op een rijtje

2018 was een druk en succesvol hoteljaar. Voor jou als hotelier (althans, dat hopen wij), maar ook voor ons. Wat een prachtige ontmoetingen met geweldige hoteliers hebben we in 2018 mogen meemaken; het mooie van ons vak is dat wij jou er deelgenoot van hebben kunnen maken door die verhalen op te sch...

Achtergronden
Download nu de HorecaMarketingKalender 2019

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2019 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je hotel deden? Dat kwa...

Hotelketens Internationaal
Luxe hotelgroep Belmond overgenomen door LVMH

LVMH (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE) breidt zijn portfolio uit met de aanschaf van een hotelgroep. De Franse modegroep maakte bekend de hotelgroep Belmond te hebben gekocht. LVMH verwierf Belmond voor 25 dollar per aandeel in contanten. Dit vertegenwoordigt een vermogenswaarde van 2,6 mil...

Interview Longread
Interview: hotel in voormalig klooster Utrecht

Utrecht kent een behoorlijke hotelontwikkeling en dat is niet verwonderlijk, gezien het aantal kamers in de Domstad. Dat aantal blijft immers behoorlijk achter bij de (verwachte) vraag. In de bruisende wijk Lombok opende onlangs het parochiehuis van het nieuwe hotel The Anthony. In het kloostergedee...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: